sobota, 18. oktober 2008

Confused


Včeraj sem bila z bivšim na pijači. In morem reči, da sem se počutila kot takrat ko sva bila skupaj. Kot da se ne bi 4 leta videla in se nebi polno stvari spremenilo. Njemu je končno uspelo, kar si je želel. Igra v bendu. Jaz sem končno začela študirati. Potem sva šla še do mene na pivo in je bilo prav zabavno, ker nihče ni prestopil meje a sem se kljub temu počutila kot da ne bi nikoli minila ta štiri leta. Vendar hkrati ne želim narediti kake zmede glede na to, da je moj ego tako nizko in je edini način, da se spet dvigne, da na neki način zaj... unega bednika. Žal pri teh stvareh nisem navajena izgubljati na tak način. Upam, da te stvari kmalu uredim. Kot sem že rekla nočem biti z njim, želim samo, da on želi biti z mano. Če je to narobe..

Ni komentarjev: