ponedeljek, 15. september 2008

best mistake


Zdi se mi, da je prav tako. Da je nekje drugje ... z njo. Da ga vidim na vsake toliko časa, da me vedno gleda, da se jaz delam hladno. Včasih me zanima, če mu je kdaj žal. Žal, da se je tako odločil. Ampak potem spoznam, da mi je tako bolje. We had our chance. Ki sem jo jaz že vsakič znova zatrla z besedami, da s takim človekom ne morem biti, čeprav sem globoko v sebi upala na neko ljubezen. How pathetic. Vendar sedaj dejansko nimam več želje biti del njegovega živlenja, čeprav nekako slutim, da ta zgodba še ni končana. Mogoče zaradi njegovih pogledov ali prevelike količine alkohola tistega dne. Vendar hkrati upam, da bosta srečna skupaj, ker I deserve better. Pa čeprav to vključuje samo seks zaradi prevelike količine alkola,vendar brez travm, ko je odhajal (ali sem odšla jaz), brez lažnih upov v njegovih boljših dneh in brez razmišljanj zakaj. Mogoče pa sem kriva sama, ker nikdar nisem pustila možnosti, da bi bila skupaj.

Preveč možnosti me čaka zunaj. Mogoče kdaj ... čez nekaj časa.


Ampak sedaj itak ne seksam več ... sedaj jem grah

Ni komentarjev: